Det blir vår igen.

Ännu en neråt dag.
Har ingen ork i kroppen alls. Skulle hälla upp ett glas juice och höll på att tappa tillbringaren, armen bara vek sig.
Tänkte gå och lägga mig igen, men när jag väl har vaknat så kan jag inte somna om. Så nu sitter jag här, illamående och svag i hela kroppen. 

Ska iallafall gå ner på mentorstiden i skolan, och sen ska jag till skolsköterskan. Får se om jag orkar med filosofin, den läraren är ju inte precis jättebra att lyssna på när man mår skit. 
Ska försöka få i mig lite mat nu och sedan ta mig ner till skolan. 
Hörs sen!


Postat av: Gosia
2011-01-26 - 11:35:57

Jag känner mig likadan... faktiskt.

Trött hela dagen. Allt känns segt i kroppen... blä!

URL: http://gosias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0