Gotland

Åker till mitt älskade lycko-Gotland den 7 augusti till 14 augusti! 
Längtar så sjukt mycket!
Jag är så glad så glad så glad så glad.







Bilderna togs 2009, med en helt vanlig gammal digitalkamera. Sedan laddade jag upp bilderna på bilddagboken, så efter att vår dator gått sönder och alla bilder försvunnit så fick jag spara dem från bilddagboken. Därav kvaliten.


Postat av: Gosia
2011-01-11 - 13:24:47

Åååååh!! Precis sådant jag menar!

Som när jag åkte till Polen för någon vecka sedan, det var en kvinna på flygplatsen som glömde sin sjal där man får gå genom metall-grejen. Jag såg henne och sa till och det enda jag fick vara "aha, juste" och hon LOG INTE ENS!

Hur värt känns det att hjälpa människor då?! Gah

URL: http://gosias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0