Hem ljuva hem...?

Jag skulle egentligen ha åkt hem imorgon men när jag hade kommit in till stan så kom det aldrig nån buss pga massa strul, så jag gav upp och åkte tillbaka till Robin. 
Så idag skulle jag ta en buss till Linköping, men istället så åkte jag, Robin och Anton bil till Mjölby så jag slapp åka så långt^^
Så nu är jag hemma, men jag saknar Robin och Motala. Min säng i all ära, men Robins är ändå liiiite bättre. iallafall eftersom han är där ;)
Ikväll ska jag städa lite, bädda med mina nya sängkläder och packa upp alla kläder och sådär, kommer säkert sluta med att jag provar kläder hela kvällen haha!
Imorgon åker jag och Nemå till Linköping och gå lite på stan, och resten av dagen ska jag ta det lugnt och förbereda mig för skolan, som jag inte ser fram emot ett dugg. 
Men, nu ska jag börja städa lite :)
Kommer igång med bloggandet i veckan sen, och ber om ursäkt för att jag varit oaktiv de senaste veckorna!
Puss


En bild på grabsen och Barbara som togs någon gång under nyårskvällen, strax innan vi gick ut och sprängde henne.

Bilden är tagen från facebook, har inte lagt in bilderna på den här datorn än.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0