Plugg och träning

Idag har jag studiedag, så jag sov länge, åt mysfrukost framför tvn, och nu sitter jag och pluggar som en tok! Har naturkunskapsprov på torsdag som jag ännu inte har pluggat till alls, fastän jag skulle gjort det hela förra veckan. Får jag godkänt på provet så har jag chans att få VG i naturkunskap, så jag känner att jag måste fixa detta nu!

När mamma kommer hem från jobbet och Pauline kommer hem från sina äventyr ska vi åka och träna. Får se hur mycket jag orkar med/klarar av pga ryggen, men förhoppningsvis har jag lite träningsvärk imorgon haha!
Men, nu måste jag återgå till pluggandet! 
Hörs senare!


cambild från i fredags.


Postat av: rebecca
2011-02-01 - 19:38:09

cool hårfärg du har :) passar dig bra!

URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0