Så var mitt 2010 del 1.

Årets låt: Tokyo (Dance In The Dust) - Kill Hannah
Årets film: Oj... Det får nog bli Repo - The Genetic Opera
Årets läsning: Pause/Play -
Årets outfit: i somras var det zebrashorts och t-shirt som gällde, eller tights och t-shirt, men i vinter har det mest varit jeans eller mjukisar.
Årets album: Kill Hannah - Wake Up The Sleepers (ja, jag är nörd :c )
Årets sämsta köp: Hmm, jag vet inte... Jag brukar tänka igenom mina köp ganska länge, så jag brukar inte köpa något onödigt. 
Årets bästa köp: Mina kilklackskor, och skinnjackan jag köpte i Visby <3
Årets mest minnesvärda kväll: 28 april, såg Kill Hannah, My Passion och Royal Republic live. Grät i Mat Devines armar, och han drog upp min luva, kramade om mig och klappade mig tröstande på ryggen (vilket bara gjorde att jag grät ännu mer givetvis)
Årets mest minnesvärda dag: Typ, alla på Gotland. Att sitta på Glasscafet och bara titta ut över torget är det bästa som finns.
Årets sms (inkorg): "din omtanke är jävligt uppskattad ska du veta" Det hjälpte mig att förstå att jag faktiskt gjorde skillnad trots att jag aldrig hälsade på.
Årets sms (skickat): Haha jag vet faktiskt inte... Minns inte vad jag skriver till folk haha!
Årets tre bästa resor: Göteborg i april, Göteborg i juli och Gotland i augusti. Sedan alla små spontanresor i östergötland!
Årets nya bekantskaper: Har träffat väldigt mycket folk detta året, och även lärt känna många över nätet. Men av de jag träffat så får nog Bazze bli årets bekantskap haha! 
Årets insikt: Tjejer är bitchar. Det är anledningen till att jag i stort sett umgås med bara killar.
Årets besvikelse: Inget Lucia Cup. 
Årets lärdom: Ensam är stark. Jag måste sluta vara beroende av folk, och klara mig själv.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0