Så var mitt 2010 del 2. + lite annan skit

Under 2010..
Har du gråtit? - Ja
Har du skrattat? - Ja
Har du sovit i tält? - nej
Har du sovit under bar himmel? - Nej
Under 2010..
Har du gråtit? -
Ja
Har du skrattat? - Ja
Har du sovit i tält? - nej
Har du sovit under bar himmel? - Nej
Har du varit på Gröna Lund? - Nej
Har du varit på Liseberg? - Ja
Har du varit på Kneipbyn? - har jag det...?
Har du varit utomlands? - Nej
Har du varit i en annan stad? - Ja
Har du bott hemma? - Ja

Under 2010..
Har en vän dött? - Nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja
Har du sovit över hos en vän? - ja
Har du varit kär i en vän? - Nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Ja det tror jag :)


Under 2010 har du..
Har du pussat någon? - Ja

Har du varit tillsammans med någon? - Ja
Har du varit kär i någon? - Ja <3
Har du sovit med någon av motsatt kön? - Ja <3

När har du som mest..
Gråtit under 2010?
- 29 oktober,  28-29 april, 3- typ 13 maj, under operationen.

Skrattat under 2010? - Oj haha! Det är många gånger det. Har varit lycklig i stort sett hela året, över lag.

Denna månad..
Har du varit kär?
- Jaa, i den bästa <3
Har du kysst någon? - Ja
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? - Ja
Har du skrattat? - Ja, såklart!
Har du gråtit? - Ja
Har du varit glad? - Ja
Har du varit ledsen? - Ja

När..
Grät du senast?
- Igår när jag insåg att jag skulle sova ensam för första gången på länge

Skrattade du senast? - Igår
Duschade du senast? - I förrgår
Lyssnade du på musik senast? - Igår
Hade du kul senast? - Haha igår

Vem..
Kysstes du senast med? Robiiiiiin

Kramade du senast? - Anton haha
Pratade du i telefon med senast? - Pauline
Fick du sms av senast? - Nemå
Hade du tråkigt senast? - Typ nu
Kommer du ifrån? - Mamma
Heter? - Emmy Cornelia Friman
Hur gammal är du? - 18
När fyller du år? - 12 juni
Tycker du om någon just nu? - Jaa <3
Jag samlar på? - Minnen
Gröna eller röda äpplen? - gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Ingen

Vilken tid gick du upp idag? - 9.45
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja, tyvärr
Har du sovit ensam inatt? - ja, tyvärr
Har du strumpor på dig nu? - Nej
Hur svarar du i telefon? - I hemtelen - hej det är cornelia. I mobilen - ah det är corny.
Vad ska du göra ikväll? - Vet faktiskt inte.
Vad ska du göra imorgon? - Gå till skolan och ha EVK.
Var vill du bo när du blir stor? - Egentligen spelar det inte så stor roll så länge jag är lycklig och klarar mig, men jag vill absolut ha ett sommarhus på Gotland!
Vad vill du bli när du blir stor? - inte en jävla aning
Är det okej att gråta? - Ja
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? - köpa en lägenhet till mig och Robin, köpa fåglar, resa och skänka massvis till välgörenhet.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej
Har du piercing? - Öronen
Har du tatuering? - Yes
Vill du gifta dig? - Ja det tror jag
Vill du ha barn? - Ja

Solar du ofta? - På sommaren ja, men inte nu
Är du bra på att laga mat? - Nja
Gillar du att dansa? - Till rätt musik, i mitt rum, ja. Annars inte.
Hur vig är du? - Är stelopererad så atteehh....
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys Half Baked

Tror du på ett liv efter döden? Jag tror att man blir en ande som får komma tillbaka till jorden för att berätta människorna om "livets mening" som man får veta när man dör. (oseriöst haha) 
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kväll 
Vilken ögonfärg har du? Gröna med orange fläckar
Vilka hårfärger har du haft? - Blont svart brunt och rött :)
Är du beroende av något ? - Robin, vänner och familj. annars nä.
Senaste låten du hörde? - In Your Shadow - Tokio Hotel
Brukar du bädda sängen? - ibland
Har du kysst någon under den senaste månaden? - Ja, för 100e gången
Vad var det senaste du sa? - Herå, till mamma.
Saknar du någon nu? - Ja, otroligt många.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0