Så var mitt 2010 del 3.

Hur har du utvecklats under året?
Jag har nog blivit en starkare människa, men annars vet jag faktiskt inte. Eller jo, jag har blivit frisk från scoliosen också.

Vad kommer alltid påminna dig om år 2010?
Kill Hannah.
Alla fina ögonblick med fina människor, stadsfesten, alla spelningar och att jag träffat många nya människor.

Upplevde du någonting speciellt?
Jag såg Kill Hannah live, det var det största som hänt mig. Jag opererades för min scolios, och jag upplevde äkta ömsesidig kärlek för första gången i mitt liv. Jag var på Ullared för första gången, och jag var på två bröllop. 

Vad skulle fått ditt år att bli bättre?
Skolan hade kunnat underlätta saker o ting oerhört mycket.

Träffade du någon som förändrade ditt liv?
Alla personer jag någonsin träffar förändrar mitt liv på ett eller annat sätt. Så ja det gjorde jag.

Hur skulle du beskriva ditt år?
Sjukt händelserikt och mysigt. Ett allmänt fint år helt enkekt.
Dock var 2009 nästan ännu mer händelserikt, men jag föredrar 2010.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0