Skype

Har precis intervjuvat Pontus via Skype, himla bra grej detdär. Sedan kan vi ju hoppa över den delen då Pontus tjatade sig fram till att jag skaffade Skype (för ca 30 min sen) för att sedan inte fatta ett skit av sidan.
Det är därför jag skryter om att JAG PRATADE PÅ SKYPE FÖRUT, MED EN ANNAN PERSON, för att visa att jag kunde.
Fattar iofs fortfarande inte mycket, Pontus både startade och avslutade samtalet så jag fick inte testa på hur man gjorde :<<<
Så ikväll ska jag sitta och skriva på den (intervjun alltså, inte skype) men innan dess ska mor och jag gå ut och gå.
Hon ska gå på bio, och jag vart plötsligt himla sugen på att gå promenad, så jag fölljer henne dit och så går jag själv hem sen.
Duktigt av mig, eller hur? För en månad sen sa jag alltid nej när mamma frågade om jag ville följa med ut och gå, och nu är det jag som frågar!
Efter det ska jag väl spela Sims, eller se nån film. Fick ju en del tips på filmer förra gången, men jag behöver fler!!

Så, TIPSA MIG OM GRÅTFILMER NU!
Helst riktigt sorgliga så man måste pausa för att man inte ser bilden för alla tårar som fyller ögonen.

Förväntar mig 100 kommentarer minst när jag är tillbaka från promenaden.


Postat av: Anonym
2011-01-25 - 18:32:27

Dear John, Never let me go & Eternal sunshine of the spotless mind :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0