Stolt

Den här veckan har jag varit i skolan varje dag. Ja, ni läste rätt. 5 av 5 dagar. 
Har varit på alla lektioner utom 2, och då även "ångestlektionerna" som jag måste komma över. De två jag inte var på var pga läkarbesök, och det är INTE skolk.

Har dock inte fått mitt schema av min rektor än, som jag skulle få måndag eftermiddag! Har varit och sökt honom flera gånger men antingen så har han varit upptagen eller inte där alls, och den gången jag fick tag på honom fick jag ändå inget schema för att han skulle lägga in religionslektionen jag ska få ha med ES08 (fina esteter såsom Putte, Karin, Satchl osv), så jag gick därifrån tomhänt.
Kul, eftersom det har gått en vecka och jag måste fråga klasskompisarna var lektionerna ska vara för jag kan inte kolla själv, och på nätet står mitt gamla schema eftersom REKTORN inte har ändrat det där heller, så det hjälper inte att kolla nätet.
Jättekul om jag inte känner någon som ska på samma lektion så jag inte har någon att fråga, så jag får springa runt som ett fån och leta i alla möjliga klassrum.

Skolveckan har förutom det gått bra. Jag har hängt med på lektionera, gjort mina läxor, bokat in prov som jag missat, och så måste jag ta tag i lite andra uppgifter. Annars är det perfa!
Det som räddar mig är utan tvekan att jag har fått ta bort de flesta av "ångestlektionerna", dvs de lektioner som jag är nervös över att gå på, de jag oftast skippar för att jag hellre flyr än fäktar. Så jag har i stort sett bara kvar de lektioner jag tycker ser fram emot, och de som funkar. 

Nu hoppas jag bara att det kommer fortsätta gå bra, och att jag inte tröttnar och skiter i saker.
Förhoppningsvis kommer jag kunna få godkänt i de flesta ämnen jag läser för tillfället :)


Postat av: Titti
2011-01-14 - 19:56:05

Sv: Jahaaa :'( men får väl skaffa nån och se hur länge de lever helt enkelt.



Vad hette dina fiskar? :)

URL: http://newfield.blogg.se/


Postat av: pauline
2011-01-19 - 17:39:24

du är duktig<3

URL: http://lifeofpella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0