Campa vid Salstern

Ska åka till Motala om ett tag, och inatt ska jag + massa folk campa vid salstern, där vi var i söndags då några badade. Lär bli lagom scary.
Ska dela tält med tre killar haha!
Dock ska det nog bli ganska kasst väder, det regnar redan här i Tranås :( Jag som tänkte att det skulle bli asvarmt, planerade faktiskt att bada (!!!)
Meen vi får se hur det blir! Drar med mig kameran iallafall.

Så, uppdateringen lär suga i helgen. Ibland öskar jag verkligen att jag hade en egen laptop så jag hade kunnat dra med mig den typ till Robin och uppdatera därifrån ibland. Eller en iphone (jag som avskyr iphones annars) för att då kan man mobilblogga. Kan inte göra det från min :<<

Men aja, massor med onödig text, sorry.


Oscar och Aleks badar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0