Fin dröm!

Inatt drömde jag att jag hade sett Kill Hannah live igen! Men det var inte så mycket om själva konserten i drömmen, utan allt utspelade sig i en buss. Jag skulle åka hem med den, och då skulle helt plötsligt KH göra det med, och Maddox (tror det var han) satte sig bredvid mig, och resten runt omkring.
Sen när vi gick av bussen så återupplevde jag mitt första möte med Mat. Jag stapplade fram, (han hade ljusblå jeansjacka och jeans i samma färg. Inte så fint) sa "hello" eller nått, jag minns faktiskt inte. 
Och sen så kramade han mig jättelänge och jag tjöt, och då stod Nemå bakom och var JÄTTESUR på mig. 
Sedan vaknade jag och trodde allt hade hänt på riktigt haha!


Bilden är väldigt kasst gjord (inte min) men jag ääälskar bilderna på Mat.



Anmäl dig till Veckans Blogg HÄR!


Postat av: Jenniofmusic
2011-07-26 - 12:47:20

Grattis! Du vann min lilla bloggtävling :) nu följer jag dig på bloglovin och har även skrivit ett inlägg om dig här:



http://jenniofmusic.blogg.se/2011/july/cornyzbloggse.html



Keep being awesome! :D kram och grattis c:

URL: http://jenniofmusic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0