God morgon!

Är återigen ensam hemma hos Robin, men denna gången jobbar han. Skulle gått upp samtidigt som honom imorse (8) och gjort matlåda, men jag var så trött så han gick upp själv haha :( Bästa hemmafrun!
Känner mig lite lat som bara sover och chillar medan han jobbar, så jag ska ta och städa lite sen. Något måste jag få gjort idag! 

Och, anledningen till att jag uppdaterar helt plötsligt fast jag är här är att jag helt enkelt inte har något annat för mig.
När inte Robin är hemma så har jag ganska tråkigt, så då får bloggen lida haha!

Har dock inte så mycket att skriva om, så det finns en risk att detta blir ganska tråkigt.

MEN en sak som är bra, är att Robin har photoshop här, så jag har något att leka med.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0