Husvisning och körskola!

Yesyes, har varit borta sen 4! Först var mummi och jag och tittade på ett hus som var sådär. För det första så var det flera plankor osv på till exempel uteplatsen som var ruttna, och sedan var det två fönster som hade spruckit. Och badrummen var heeemska, så sjukt fula tapeter!!
Sedan gillar jag inte läget heller, tycker de husen ligger alldeles för långt ifrån stan. Visst, det tar typ bara 10-15 minuter mer att gå upp till stationen, men jag är ju van vid att bo ganska så centralt!
Stadsbussarna i Tranås suger, det går typ 2 stycken om dagen!!!

Direkt efter husvisningen cyklade vi bort till körskolan och gick på handledarutbildning från 17-20. Intressant, men ganska långtråkigt.
Så, snart kan jag ge mig ut på vägarna (när alla papper är ifyllda och inskickade och tillbakaskickade, och jag gjort syntest)

Men, nu ska jag sätta mig och käka lite jordgubbar framför tvn :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0