Söndag

Yep, jag är hos Robin. Men han är och repar nu, medan jag städar lägenheten, duschar (inte hela tiden iofs) och glor på datorn.
Vi har varit ensamma hemma hela helgen så vi har lagat asgod mat och haft mysiga filmkvällar :)
När han kommer hem igen ska vi åka till hans mamma, och sen ska vi chilla hela kvällen. Imorgon jobbar han medan jag är hemma haha!

Det är kasst väder idag med så känner inte för att gå ut direkt. Tog med mig kameran hit i fredags och tänkte dokumentera helgen, men i all hast (glömska) följde inte minneskortet med. Undrar hur många gånger det har hänt mig egentligen?!

Nu ska jag leta reda på kissen, och bädda sääääängeeeen. Vem sa hemmafru?
Ska nog klä på mig finförklädet tills Robin kommer hem, och sen ska jag stå i dörren med händerna på förklädet när han kommer in och säga "God eftermiddag Honey. Te?"

Eller så hittar han mig nog här med datorn i knäet, hans gamla tröja på mig (fryser så förbaskat) och blött hår som jag aldrig orkar torka och platta. Fastän jag ska göra det nuuu!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0