Stress-stress-stress

Oh gosh alltså jag lär mig aldriiig!
Jag ska gå till tåget om typ 20 minuter, och NU kom jag på att jag inte har ätit. Måste också packa det sista. Men vad är det första jag tänker på?
Jo; Åh nej, jag skulle ju blogga innan jag åkte, fan får göra det nuu då!



Orkade inte sminka mig mycket, tog bara mascara och liiite puder. Har så fina ögonbryn, inte sant? Det växer ärligt talat inget hår i hålet där. Samma sak fast inte lika extremt på andra sidan också :c

Så, nu ska jag äta.



Postat av: ninni
2011-07-01 - 18:03:59

sv: tack så mycket! :)

URL: http://ninniisabella.blogg.se/


Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!
2011-07-02 - 21:28:46

Tänkte bara tipsa

att på min blogg finns en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

URL: http://domkallarmighannes.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0