Stresspacka


Klockan är snart 11, och om 4,5 timmar ska jag sitta på bussen ut till pappa. Har inte packat ett skit än, så måste göra det nu. Ska ju va borta en vecka så jag kommer säkert bara slänga med alla kläder jag kan hitta haha!
Har precis duschat och ska nu käka lite frukost framför tvn. 
Ni får hålla tummarna för att jag hinner med allt haha!

Har tidsinställt ett par inlägg, mest för att hålla bloggen igång. Det är inte riktigt min grej det där med tidsinställda inlägg, det känns inte så äkta. Typ "hej, nu sitter jag nog och solar ute på Öland"
Det kommer nog upp en Dagens Blogg också, får se. Brukar ju inte va så många som anmäler sig hah!
Men nu måste jag skynda lite, hungrar ihjäl!!

Ha det bäst, så hörs vi om en vecka igen :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0