Gårdagen

Rockkarusellen sög. Jag och Nemå var i stort sett de enda som var där förutom banden, juryn och de som arrangerade. Vi var där ett tag och tittade på folk och sedan gick vi hem till Julle.
Har en massa bilder därifrån men kan i vanlig ordning inte lägga upp dem eftersom jag fortfarande inte fått tillbaka datorn och Interfejs är stängt över helgen så kommer antagligen inte få tillbaka den förrän på måndag. Kul att det tog TRE dagar för dem att göra en felsökning, och nu ytterligare tre dagar för att installera om den. Detta bara för att de som jobbar där aldrig är där utan "kommer under dagen" och "åker runt 12". Hade de lagt ner lite arbetstid på att laga datorn så hade jag haft den i onsdags.

Men iallafall, ska inte klaga.
Robin kommer hit om ett tag och då ska vi handla och sen ska vi ha myskväll! :D
Hoppas ni hade en bra gårdag, och får en fortsatt bra helg!

Ska förresten göra om min blogg en hel del när datorn kommer hem. Har lite idéer, men vi får se vad som blir av.


Postat av: Tasha
2011-03-26 - 20:32:44

förlåter dig för den om du fortsätter läsa min blogg ;)

URL: http://ellohell.blogg.se/


Postat av: Moa - I väntan på liten
2011-03-27 - 15:19:28

Svar: visst är dom underbara! =)

URL: http://FUCKINGPOSERS.SE



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0