Kaulitz vs Kaulitz

Jag har lite dåligt samvete, för ända sedan jag började lyssna på Tokio Hotel så har Tom alltid varit min man. Det är helt otroligt hur stor inverkan han har haft på mig. Jag har ALLTID tyckt att Tom var mycket finare än Bill, tills idag. 
Medan Bill har gått och blivit snyggare och snyggare med åren (snyggast var han absolut när han hade dreadsen på bilden nedan), så var Tom snyggast när han var ung, och nu har han gått och blivit skitful ärligt talat. Vad tänkte han när han klippte av dreadsen och gjorde jättefula hiohop-flätor?! Blir så ledsen, för jag kan inte se på honom på samma sätt längre. 
Bill däremot, kan jag dregla över hur länge som helst. Egentligen är han inte sådär snygg att jag skulle vilja vara tillsammans med honom osv, utan han är bara så sjukt vacker. Verkligen helt otroligt vacker. Blir nästan tårögd när jag ser vissa bilder, så jävla fin.
Tom har alltid varit min ängel, men nu är det snarare Bill som ser änglalik ut.
Fan.




Vad tycker ni själva? Gillar ni dem bättre nu eller då? 
Nu tänker jag inte på musiken utan på stilen, så ni som inte gillar musiken kan ändå ha en åsikt liksom.
Kommentarer som "dom har alltid varit lika fula häähähähähäähäh" känns ganska onödiga.


Postat av: Pauline
2011-03-17 - 21:44:08

gammal tom och ny bill ska det vara

URL: http://lifeofpella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0