Lycklig Tisdag.

Idag har varit en så jävla bra dag! Verkligen, den har varit perfekt. Bästa dagen ever, typ.
Det började med att jag gick upp klockan 7 och panikpluggade till mitt matteprov, vilket resulterade i ett VG. Men eftersom jag går i mattestuga så kan jag ändå inte få mer än G i betyget, men det känns ju bra att jag fick VG på provet iallafall.
Sedan träffade jag Nemå och vi satt och umgicks ett tag. 
Sedan gick jag hem och firade mitt matteprov med en semla (hade iofs fått den ändå) och sen gick jag tillbaka till skolan och hade svenska. Då tittade vi mest på film och skrev lite, inget jobbigt.
Sedan hade jag religion. Eftersom jag fick IG på religionen förra året så går jag med estet-treorna i år. De är mina
älsklingar så det går bra. Min lärare uppmärksammade att jag satt bland killarna, för i den klassen så sätter sig killarna automatiskt med varann och tjejerna i andra änden. Men jag trivs bland killarna, de är mina bäbisar. (hah okej, kanske inte)
Religionen i allmänhet känns bra. De har prov på torsdag men jag behöver inte göra det förrän nästa vecka. Jag hoppas att det kommer gå bra i fortsättningen, för jag behöver nog den lektionen. Den gör mig glad.

Nu är jag hemma och tittar på Project Runaway och ska snart äta. 

Förresten! Är det vår eller? Solen har skinit hela dagen och jag tror att det är därför det har gått så bra för mig idag. Sol gör mig så förbannat lycklig, jag bokstavligt talat skuttade ner till skolan idag!


Postat av: ELINA
2011-03-08 - 16:26:30

sv; Hahah najs! :D Jamen ni "inbitna" läsare har ju iallafall fått en vettig uppfattning iallafall, verkar det som :D

Skönt att höra att man inte framstår som en idiot liksom, haha, fast då hade du/resten kanske inte kommenterat alls xD

URL: http://roccam.se


Postat av: Ninni
2011-03-09 - 11:39:41

Tack! Jag vågar faktiskt tro på att det håller sig hela dagen! Det låter härligt att du fick en sån bra dag.

URL: http://ninjapuff.se


Postat av: Linus Zebrah
2011-03-09 - 14:22:39

Sv: Hejsan!

Kul att du vekar gilla den. om du skrollar ner lite på min blogg så finns det svaren på en frågestund - där ser du ifall man kan se filmen någonstans! :)

Kram!

URL: http://linuszebrahs.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0