Man måste ta vara på våren!

Hej mina fina läsare! Hur mår ni?

Jag mår helt underbart, det är våååååår. Iallafall idag. Till helgen ska det tydligen bli snö.
Så idag hade jag mina fina lacktigths på mig för att ta vara på vädret.
Nu på kvällen var jag och mamma och simmade, och sedan solade vi.
Jag simmade 600 meter, och sen solade jag i 15 minuter. Lite vardagslyx :)

Imorgon är jag ledig, så jag ska sova länge, och sedan plugga till religionsprovet som jag lyckades få framflyttat från idag till tisdag. Sedan ska jag ta tåget för att spendera helgen i Motala samt Linköping :)

Glöm för guds skull inte att SEREMEDY, Hollows och I Love You Hate spelar på Skylten i Linköping på lördag, kl 18!! (klicka på länken för att komma till eventet)

Nu ska jag värma lite chokladmjölk och mysa framför tvn :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0