På g

Sorry att jag inte riktigt har kommit igång här än, men har för tillfället lite bloggtorka. Har inget photoshop på datorn än, och heller ingen bra cam.
Hur fan lyckades de installera av webcamen som sitter inbyggd i kameran?! Skulle ta en bild häromdagen och tryckte på ikonen som jag alltid gör, det programmet fanns liksom installerad på datorn när vi köpte den, men nu stod det att programmet inte kunde hittas typ. 
Laddade ner Webcam Companion 4 istället för 3 som vi hade innan, men 4an var JÄTTEFUL, inte alls samma braiga kvalité som vi hade innan. + att man bara fick 30 prövodagar, och sen måste man köpa skiten.
Får se om jag hittar nått annat program, för en cam måste jag ju ha!!

Nu är klockan halv 9, och jag ska äta frukost och titta på Daniel Paris i Vakna med The Voice.
Ciao.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0