Plugg

Förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har bara varit i skolan och pluggat. 
Har ett religionsprov på torsdag som jag haft mindre än en vecka på mig att plugga till, så det känns inte alls bra faktiskt. Jag har inte ens läst igenom alla sidorna i boken, och inte heller pluggat på alla lösblad och anteckningar. 
Imorgon kommer Robin hit, så då blir det inte mycket plugg heller. Ska läsa lite till när jag går och lägger mig, men det är så jääävla tråkigt så jag lär väl ge upp rätt fort.
Får väl skriva IG på det där jävla provet och sen plugga lite till. Förstår inte hur de tänker på skolan ibland faktiskt.

Är trött, både på skolan och i allmänhet. Skolan borde inte få finnas.
Är dock inte trött på våren, våren är fin. Den kan få finnas.


Postat av: ELINA
2011-03-15 - 21:47:40

sv: Ja, jag vet...men det suger, och det är ju nästan extra jobbigt när man vet att det går över, och att det faktiskt inte är så som man känner! eller ja, är ju egentligen tvärtom - att det är värre om man inte vet att det går över osvosvosv.

Men ja, :< <3

URL: http://roccam.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0