Stolt och arg

Idag var första gången jag gick på tyskan på väldigt länge, så jag är väldigt stolt över mig själv för att jag gjorde det. 
Men samtidigt så är jag så jävla arg på min rektor så det är inte sant. Anledningen till att jag inte har gått på så länge är att jag ligger efter, och då är det jobbigt att gå dit vilket gör att jag hamnar efter ännu mer och så vidare. Så min rektor sa att han skulle prata med min lärare, eftersom jag tyckte det var jobbigt att behöva göra det själv och förklara läget. 
Så det var därför jag gick på tyskan idag, för att jag trodde att rektorn hade pratat med läraren.

Idag skulle vi prata bedömningar så vi fick gå ut en och en. När jag gick ut frågade jag ifall rektorn hade pratat med honom. Hade han det? NEJ!
Så jag fick stå och förklara helt själv med gråten i halsen och skämmas. Jag var helt förstörd inombords efter det, jag kokade av ilska samtidigt som jag skämdes och mådde allmänt dåligt. Så jag satt bara och klottrade resten av lektionen.
Men jag är ändå stolt över mig själv, att jag gick dit, att jag inte ballade ur.

Nu ska jag städa mitt rum lite till, och när mamma kommer hem ska vi plugga matte.
Vi hörs!


Postat av: ELINA
2011-03-07 - 20:06:35

sv: Det lutar åt staven ja! Har alltid tyckt ringen ser så tomt ut, MEN KAN ÄNDÅ INTE BESTÄMMA MIG ;@

URL: http://roccam.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0