Dagens upptäckt

Människor är lata. Eller kanske bara väldigt dumma.
Det är tydligen väldigt svårt att kopiera bild + länk i Dagens Blogg-tävlingen, klistra in det i sin blogg och trycka på spara. Förstår inte hur ni klarar av att leva, när allt är så svåååårt!

Nej men seriöst. Hur lång tid tar det? Jag var väldigt tydlig med hur man skulle göra för att vara med, men ändå skriver folk bara "jag är med". Jag skriver tillbaka att de måste följa reglerna annars är de inte med, men inget svar. Då blir det för jobbigt för deras små hjärnor.

Tävlingen läggs ner, fortsätter med dem när folk lär sig att ska man få något måste man anstränga sig åtminstone lite.


Postat av: CLARA
2011-05-03 - 19:13:59

En riktigt fin blogg har du!

Vart har du fått tag på bakgrunden till din blogg?? :P

Skulle vara kul att veta

URL: http://hejjagheterclara.bloggplatsen.se


Postat av: Bodypalace
2011-05-03 - 20:50:24

TÄVLING I MIN BLOGG! ETT PRESENTKORT VÄRT 500:- PÅ VALFRI KLÄDAFFÄR SKA LOTTAS UT! :D

URL: http://bodypalace.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0