Hej!

Idag har jag varit i skolan från 9 till 3, så är rätt slut i huvudet. Först hade jag matte, och då fick jag veta att jag fick godkänt på provet jag gjorde innan påsklovet. Gjorde även ett häfte, och ska skriva prov nästa vecka.
Sedan hade jag EVK, alltså möte med rektor, mentor och skolsköterska. Det gick bra, fick ta bort idrotten från schemat eftersom jag inte går på den ändå.
Sedan svenska, då vi lyssnade på när några i klassen höll tal. Sist religion med esteterna där vi gick igenom massvis till hemskrivningen som ska vara klar på torsdag och som jag inte har börjat på än. Har en känsla av att jag inte kommer göra det heller, tyvärr. 

Det blev inte så mycket lunch eftersom skolmaten inte är att räkna med, så på sista lektionen var jag döhungrig! Vart helt överlycklig när jag kom hem och fick äta mat haha!
Nu ska jag chilla ett tag, och ikväll ska jag, Pauline och Natalie på konsert med fina esteterna. Deras sista konsert nu, usch vad hemskt.
Jag längtar tills jag slutar skolan, men ändå vill jag gå kvar för jag HATAR att skiljas från alla. Vissa personer hade man bara skolan gemensamt med, trots att man hade fler saker gemensamt, och nu är det snart slut på det. 
Man kommer se varandras statusar på facebook, kanske kommentera då och då, men inte mer. 
Jag tänker på hur mamma ibland pratar om sin bästa kompis från gymnasiet och tänker "jaa undrar hur det är med henne nu". Jag vill aldrig behöva undra det. 
Jag vill aldrig mer fylla år och jag vill aldrig sluta skolan. Eller, lektioner behöver jag ju inte ha, men det borde ändå vara tvång på att vara där och umgås med folk. 
Hatar att allt ska ändras hela tiden.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0