Hej mina fina

Tog en välbehövd bloggpaus efter helgen, orkade inte med någonting haha! 
Men YEAH! 11 var askul, trots att det var kallt och blåsigt. Idag skrev jag matteprov, och fick G så nu har jag godkänt i Matte B :D
Om ca en timme kommer pappa och hämtar mig, vi ska åka till sjukhuset i Linköping och röntgas. Kommer hem senare idag och då visar jag lite bilder från helgen. Nu får ni nöja er med denna haha!


Såhär ser man ut när man precis har vaknat klockan 7 av att ett tåg åker förbi. Vi sov i bilen precis bredvid järnvägen så man vaknade med jämna mellanrum...

Hade en lyktstolpe precis utanför fönstret som lös in på mig så jag fick hänga upp mitt linne på fönstret haha! Flera gånger under morgonen tittade folk in i bilen och undrade vafan vi höll på med.


Postat av: lovisa
2011-05-31 - 15:35:28

Har du haft en bra dag?:D

alldeles snart publicerar jag vinnaren av en valfri vara från brandsinfashion.com, så kika in under kvällen för att se om DU vann:)

URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Postat av: Bella
2011-05-31 - 16:55:02

snygg hårfärg!

URL: http://rememberthiis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0