Hemma

I helgen har jag ju varit i Oxelösund hos bästa Malin, men nu är jag hemma igen.
Vi var på marknad och åkte massa karuseller! Åkte samma karusell typ 5 gånger hahah! Sen hade vi Vänner-maraton, så varje gång jag ser Vänner nu kommer jag sakna att ligga i Malins säng och glo igenom avsnitt efter avnsitt! 
Men den här gången ska det inte gå 1, 5 år innan vi ses igen!!

Hade tänkt redigera + lägga upp bilder här ikväll, men jag är så sjukt trött efter att ha åkt tåg + väntat på tåg i 3 timmar idag, så jag går och lägger mig.
Ni får denna bilden sålänge :D


Twins för alltid <3


Postat av: ELINA
2011-05-15 - 21:56:52

sv: JA! Den är svår att slå. Har inte hittat en bättre :)

URL: http://roccam.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0