Individen



Fett mysig låt.


Postat av: Lisette
2011-05-13 - 10:24:51

Hejsan !!



Har precis börjat blogga på allvar och bloggar om allt från kläder och mode till min seriösa träning och kost.



Just nu har jag massa tradera aktioner upplagda på tradera.se och nu är det bara en dag kvar tills aktionerna går ut :) Helt nya skor, kläder och accessoarer som helt enkelt inte får plats i min garderob och som bara ligger och tar plats och inte kommer till användning så då tycker jag dem gör sig bättre hos någon annan. Passa på nu, billiga priser och helt nya saker.



Gå in på min blogg så ser du första inlägget som har länk och bilder till mina aktioner :D



Tack så länge

och ha en underbart dag.

Kram lisette

URL: http://lisettee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0