Insidious



Såg den här filmen idag. Inte så smart med tanke på att jag var ensam hemma och är livrädd för allt.
Den kom ut 2010, och handlar om en kille som hamnar i "koma" och efter det börjar det hända massa konstiga saker i familjens hus (som alla skräckfilmer).
Vill inte berätta för mycket för ni får ta reda på vad som händer själva, men jag kan säga att den innehåller demoner, demonutdrivning och onda andar.
Tyckte ni att Paranormal Activity-filmerna var vad ni klarade av så ska ni inte se denna, för som ni ser så är det samma skapare, samma idé lite.
Det tog mig nästan 4 timmar att titta igenom en nästan 2 timmar lång film, var tvungen att pausa flera gånger och var osäker på om jag ens skulle våga playa igen. Hade ren panik här hemma, satt och nästan hyperventilerade och sa "fanfanfanfanfanfan". Nu är det nog inte en lampa här i lägenheten som inte är tänd.

Men, se den om ni vill.


Postat av: johanna
2011-05-08 - 11:31:42

Var gärna med i min tävling där man kan vinna en ekologisk foundation samt borse värt 279:-. Jätte enkelt att tävla så LYCKA TILL! :D Kramis!

URL: http://johannalicious.blogg.se/


Postat av: Gosia
2011-05-08 - 13:07:21

Haha... shit skulle nog bajsa på mig om jag kollade på den ensam. Klarar inte av att kolla på riktigt läskiga skräckfilmer själv :(

URL: http://gosias.blogg.se/


Postat av: sannalitens.blogg.se
2011-05-08 - 18:46:33

Hur är läget med dig denna fina sommardag? :)

Kramar, Sanna

Förresten, om du vill så kan vi göra bloglovinbyte :)

URL: http://sannalitens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0