Lunch med mamma

Idag satt jag och mamma först på balkongen och solade tills jag trodde jag skulle svimma av värmeslag, sedan åkte vi upp till mormors kolonilott och vattnade lite, sedan gick vi genom en asfin park tills vi kom till hembygdsgården, och där åt vi lunch. Det var jättevarmt så vi satt i skuggan hela tiden! 
När vi kom hem var det egentligen tänkt att vi skulle vara barnvakt åt min kusin Melker, men jag somnade så mamma fick åka själv xD Snäll dotter hon har!
Nu äter jag gamla chips och ska gå och tvätta min näsa som bränner somfaaaaan! Då hjälper tops + varmvatten!

Får se vad som händer resten av dagen, mamma lär vara hemma om någon timme så då ska vi väl äta.

Såg btw det här gamla huset idag:

Dörren är sjuuukt liten, när jag stod framför kunde jag äta gräset på taket (inte för att jag gjorde det)
Var folk verkligen så små förr i tiden?!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0