9. I din väska finns...?





Jaa alltså. Detta har jag främst med mig till skolan, och överallt.
Sedan om jag ska till Robin har jag självklart med mig kläder, sminkborttagningsmedel, mobilladdare osv osv osv.
Och så kameran då, men den ligger ju i kameraväskan.

Tampongerna är som sagt från Tampons For Free.


Postat av: Kitty
2011-11-11 - 12:35:06

Jag hade alltid med mig smink i väskan innan, men sen skaffade jag så sjukt mycket att jag aldrig kunde välja ut vad jag skulle lägga ner i väskan. Dessutom glömmer jag alltid vad som ligger i väskan och vad som är i badrummet. Slutade med att allt fick stanna hemma :/ Stackars sminket. Jag kanske borde ha två av allt nödvändigt så att jag kan ha lite i väskan ändå....? Hm.

URL: http://www.kittonia.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0