Directions Hårtoning

Asså jag älskar verkligen Directions!! Själv använder jag mig av Poppy Red för tillfället, men eftersom det har blekts massa nu så har jag mer nånting mellan Tangerine eller Coral Red. 
Har insett att jag gillar den färgen mycket mer än den riktigt knallröda, så jag kanske skulle ta och testa en av de andra färgerna? 

HÄR kostar burkarna endast 59 kronor!


Såhär ser Poppy Red ut nyfärgat!


Och såhär ser det ut ca en månad senare, om man inte använder färgbomb.

Directions -Hårtoning Directions -Hårtoning
Directions -Hårtoning Directions -Hårtoning

Har länge funderat på ljusrosa hår, men jag tror jag kommer köra på nått liknande som det jag har nu, alltså tillexempel Coral red :)


Postat av: Sara
2011-11-21 - 09:17:02

aw taack cornelia! <3



men dte är inte bara utseendet det handlar om även om det är det till en viss del. utan att jag faktiskt hatar mig själv och inte tycker om mig själv och att jag ser ner på mig själv så mycket. haha. men det känns skönt att jag inte är den enda som jämför mig med folk. även om jag ej tycker att du ska göra det för du är snygg och har din stil! men skönt att man ej är ensam. <3 Taack.

URL: http://ohcool.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0