Today - studiebesök

Idag åkte hela klassen till Mjölby för att besöka kollektivet Gandhi, där blev vi bjudna på fika och fick veta massor om hur de lever osv. Helt okej intressant för att vara på skoltid.
Vill ni läsa om dem så länkade jag deras hemsida :)

Vi fick ta med oss kameror dit, men det kändes inte jätteokej att fotografera i deras hem liksom. Tog lite bilder i bilen istället. 
Vi lyssnade på Kapten Röd och hade det allmänt chill i bilen, samtidigt som Mike lekte proffsfotograf och körde upp kameran i ansiktet på alla. Dock fick inte jag ta nån bild på honom, så detta är allt ni får se av min klasskompis Mike (tills vidare heheheh....)

Robin kom hit igår, så det var lagom kul att gå till skolan idag medan han låg och sov i min varma säng. 
När jag slutade möttes vi på stan och så köpte vi presenter till lilla Agnes som snart fyller 1 år!! Kan knappt fatta det, hon föddes ju nyss!!

Imorgon, fredag, är jag Mr Lonley så ska nog chilla hemma och bara ta det lugnt hela kvällen. Skittråkigt, men vad gör man liksom? Robin kommer iallafal tillbaka hit på lördagkvällen :DDD

Nu ska jag chilla vidare,
och läsa lite i min svenskabok som jag MÅSTE bli klar med snart. PANIK!



Postat av: Pauline
2011-10-13 - 20:50:15

Sv: jo det lutar väl åt det:D

URL: http://lifeofpella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0