Helgen

Helgen har varit fett awesome! Åkte till Motala i fredags, och direkt när jag kom fram käkade vi pizza och tittade på film, hur bra start på helgen?! :D

I lördags chillade vi på dagen, och på kvällen gick vi till Sara och kollade på film. Vi tittade på en skräckfilm, Husk, som nog är den värsta jag sett hittills. Satt seriöst och var gråtfärdig av ångest, fyfan!! 
Sedan avslutade vi med Nick and Norahs infinite playlist, såååå söt!!! Asså Michael Cera ♥


Idag har vi också bara chillat, vädret var dåligt och humöret var väl inte heller på topp haha! Var så sjukt slö, däckade i sängen mitt på dagen igen hah!

Nu är jag hemma och tar det lugnt, ska plugga lite på ordklasser, ska nämligen ha prov på dem på tisdag.


Var inte så sugen på att bli fotad haha!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0