Fotografering + Fika



Här är min gulliga vän Nathalie!

Idag var vi ute och fotograferade lite, och sedan kom snön så då satte vi oss på ett cafe och myste!

Sitter just nu och har ångest över mitt psykologiarbete som ska vara inlämnat imorgon, och jag orkar inteeeh.
Ah, får panik. Aja, med lite musik går det nog att få det färdigt.
Dock så är jag jävlit petig när det kommer till pluggmusik. Svensk, tysk och engelsk musik går absolut inte att plugga till, för då börjar jag bara lyssna på texten.
Så just nu är jag inne på japanskt och franskt! Har ni något awesome tips så kan ni ju lämna det, tackar!



Postat av: ELINA
2012-04-17 - 18:50:03

sv: Hahaha ja! Därför man bara ska typ "nu ska

jag videoblogga" knäppa på kameran och sen bara köra.

Då blir det ju äkta och spontant, typ! Jag tycker

iaf det vore askul att se mer från dig! :DD För

vad man än har att snacka om så är det alltid kul

att se bloggare i fråga på ett annat sätt än genom

text och bilder :)

URL: http://roccam.se


Postat av: ELINA
2012-04-17 - 20:22:32

sv: Hahah ja, precis! Jamen exakt. Det är skitkul

med videobloggar! Förstår inte varför folk inte gör

fler! Jag kan ju bara tala för mig själv, dvs att

jag bara får impuls att göra videobloggar när jag

ser ut som skit, + känner att jag "måste" (vill)

fixa mig lite iaf innan jag gör en. Men då blir

det mer jobb, så då skiter jag i det. Men får nog

börja filma lite spontant under dagarna som går :)

Det blir ju alltid nått!

URL: http://roccam.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0