Lägesuppdatering

De senaste två dagarna har jag gått på en slags utbildning som heter Trampolin. Den är till för oss som är inskrivna på arbetsförmedlingen, för att få coaching osv. Helt okej, man har något att göra om dagarna och det är faktiskt rätt intressant. Man lär sig mycket om sig själv. Ska gå där i fyra veckor, så ni vet vart jag håller hus :)
Imorgon är jag ledig och då ska jag hälsa på i min gamla skola där en del kompisar fortfarande går kvar.
Kommer bli störtkul! På kvällen ska vi åka och rida på islandshästar! Fick det i födelsedagspresent av mummi, men det har inte blivit av ännu. Men nu äntligen :D
På torsdag åker jag till Linköping där bl.a Hollows spelar på stadsfesten, och resten av helgen är jag hemma hos honom.

Nu ska jag titta på Charlie St Cloud och äta chips, mest för att jag kan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0