Natti natti!



Imorgon ska jag upp tiidigt, och eftersom jag är så otroligt morgontrött så tänker jag gå och lägga mig nu :)
Är på Trampolin till 12 imorgon, och sedan är jag forever alone resten av dagen. Ska nog fangirla och se på TH-dvd'er och spela Sims hela kvällen hihi!


Postat av: Nathalie B
2012-08-29 - 22:11:55

Sv: Yep, hur visste du? Iochförsig, det står ju i flertalet inlägg i arkivet + att bloggen är döpt efter ett stycke i en av deras låtar.. Gillar du också de, så du vet av den anledningen? :D

Är fortfarande ett fan och kommer nog aldrig riktigt släppa de, men de har inte gjort någon musik på hur länge som helst nu och bandet känns så splittrat vilket är så jävla synd. Gillar både deras gamla och nyare sound, men väntar ivrigt på att de ska släppa någonting nytt - och förhoppningsvis inte för mycket annorlunda eller mainstream ändå.

URL: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0