Tatuerar mig i veckan!

Japp, nu i helgen ska jag tatuera mig! Ska dels fylla i min gamla Kill Hannah tatuering då den har blivit lite sliten, och så ska jag göra en ny på andra handleden. Vill inte säga vad än (NI SOM VET FÅR INTE SÄGA HELLER), men jag kan säga att lördag den 1a september är ett ganska speciellt datum för den. *hint hint*


Bild på min Kill Hannah tatuering. Och JA, den ska se ut så. Får hela tiden frågor om den ska vara så "trasig", och typ "den är ju värsta ojämn" blablabla, men det SKA VARA SÅ.
Det var liksom det som var grejen, typ.


Postat av: Sofie
2012-08-28 - 14:28:53

SV/ Åh tackar, jag är riktigt nöjd med den. :) Do it do it, älskar tatueringar på låren - så snyggt!! Åhååå spännande ju :D

URL: http://themusicneverstops.blogg.se


Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt
2012-08-28 - 17:14:00

Kul med ny tatuering! Och den på handleden var verkligen snygg :D

URL: http://majakron.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0