Årets lista!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja, jag tog studenten (ett år "för sent").

Har du några nyårslöften?
- Brukar inte ha några nyårslöften faktiskt, men det är väl t.ex att skratta mycket, och uppleva fina saker.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Om min syster räknas som vän, så ja :)

Vilka länder besökte du?
- Bara Norge över dagen. Har inte varit utomlands sedan 2009 haha!

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Ingenting faktiskt. Är väldigt nöjd med allt som har hänt.

Bästa minnet från 2012?
- En grillkväll vi hade i Salstern med fina vänner (jag var enda tjejen som alltid haha), och som sedan avslutades hemma hos André med sällskapsspel. Sedan veckorna då Alexandra och lilla Oscar bodde hemma hos oss, och Gotlandsveckan :)

Bästa köpet?
- Alltså jag köpte väl ingenting...? Datorn köpte jag ju iofs i januari så den får det bli!

Vad spenderade du mest pengar på?
- Datorn haha! Annars är det nog kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- När Anton hade kommit hem från Australien och vi hade 20-årsfest, och jag blev moster dagen efter, på min födelsedag. Då kändes livet komplett.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Både och. Vissa dagar var jag så glad att jag trodde jag skulle spricka, och vissa dagar var jag så ledsen att jag bara ville dö. Men det är ju bara livet.

Favoritprogram på TV?
- X-Factor kanske! 

Är det något du saknade 2012 som du vill ha år 2013?
- Pengar? Annars vill jag vara lika lycklig som jag är nu.

Vad ser du mest framemot med år 2013?
- Alla möjligheter man har. Och så självklart Gotlandsresan med Paui och Linnéa som planeras för fullt.



Postat av: MartinaOlsson
2012-12-31 - 00:01:24

hej sötnos!
ställ gärna en eller flera frågor i min frågestund, svarar på alla frågor så det är bara att fråga på, inga frågor är pinsamma eller dumma!
självklart länkar jag dig också :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/24825/qa/

URL: http://martinaolsson.myshowroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0