Greveholm

Borde egentligen ägna all min lediga tid till att plugga tyska, men Mysteriet på Greveholm får faktiskt gå före nu.
Tycker den nya julkalendern är sådär, men det beror kanske på att jag är vuxen nu. 
Tittar mest på den pga minnen, och för att skratta åt alla fula saker. Som när råttan rymde och HOPPADE upp för trappan?? Eller när ungen slog hål i väggen för att kunna se in i "lönnrummet". Ett slag, och det blev ett perfekt hål genom både trät och stenväggen bakom. Höll på att skratta ihjäl mig.

Nä, jag föredrar nog den gamla versionen :)


Postat av: Sofia - JULKALENDER!
2012-12-05 - 17:34:30

Lucka 5 är öppnad och vinnaren från gårdagens lucka ligger uppe,
kika in för att se om det var du som vann och var gärna med och tävla i dagens lucka :D Kram!

URL: http://byfia.com


Postat av: Fatma
2012-12-05 - 22:37:48

Tävlingen i lucka 3 (Spikes) är nu avslutad och vinnaren är utsedd! :)

URL: http://fatmas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0