Julestress

Kom precis på att det är 9 dagar kvar till julafton??!?!?
WTF? Det var ju november nyss! 
Jag är en sådan person som fram till den 20e december sitter tillbakalutad o ba "äsch det är ju låååångt kvar" och sen ba "SHIT, julklappar!!!!"
Men faktiskt så har jag bara ett par saker kvar att inhandla, sedan är jag ready for christmaaaas.
Har ni handlat alla julklappar än?

Sedan vill jag även passa på att ursäkta för the lack of life här på bloggen. Men när man pluggar service på heltid  och sedan tyska på 50% hemifrån så blir det rätt mycket plugg på kvällar och helger. 
Igår satt jag till exempel uppe och pluggade till klockan 1. 
Ska försöka uppdatera under veckan men kan tyvärr inte lova att det blir någon högre fart på bloggen förrän efter jul :(

215045_570750849618709_2137377771_n_large


Postat av: Nathalie
2012-12-17 - 14:15:30

Allt bra med dig finis? kram :)

Svar: Japp :) Själv då?
Corny

URL: http://ourvisionoflife.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0