Liebster Blog ♥

Såg nu att jag visst blivit nominerad av Sofie till Liebster Award. ALLTSÅ TACK!!!
 
 
 
Med detta följer att jag ska svara på medföljande frågor och skicka awarden vidare till 5 andra bloggare.  
Dock kommer jag nu vara en såndär tråkig partypooper och inte skicka vidare till någon alls, utan tipsar er istället om Sofies blogg igen. LÄÄS!!
 
Drömresa? - Åh. Svårt ju. Just nu är det absolut Los Angeles, men vill ju gärna besöka typ alla länder i hela världen.
Favoritsysselsättning? - Att skratta.
Hur många gånger går du in på Facebook per dag? - HAHA finns det någon minut under dagen som jag INTE är inne på facebook? Gud, måste söka hjälp.
Vad önskar du dig i julklapp? - Töjningar och presentkort :)
Favoritmat på julbordet? - Julemusten och godiset! Är inget stort fan av julbord :)
Drömyrke? - Kjendiz. Nä men jag vet inte. Tror att hotellreceptionist i någon stor stad vore coolt. Eller receptionist på nått stort skivbolag?? Träffa kändisar varje dag??
Favorittidning/magasin? - Läser Kerrang och Rocksound på datorn ibland, annars är det väl kanske Veckorevyn?
Favoritplats i Sverige? - Visby såklart :)
Thaimat, grekiskt, italienskt eller svensk husmanskost? - Thai, LÄTT!
Favoritdesigner? - Christian Siriano!
Vad gör dig lycklig en måndag? - Att jag ens lever? Nä men jag vet faktiskt inte. Inget? /Mvh optimisten.
Vad driver dig att skriva blogg varje dag? - När man får söta och roliga kommentarer, och märker att folk faktiskt gillar det man gör!
Om du fick välja, var skulle du då vilja bo? - Hade inte varit fel att helt plötsligt få en billig fin lägenhet i Göteborg. Stockholm hade också varit fint, om vi nu bara ska tänka inom Sveriges gränser. 
Stadsbrutta eller lanttös? - En stadsbrutta som bor i en småstad...
Vilken är din största tillgång enligt dig själv? - Att jag är lättsam och kan prata med alla, oavsett ålder eller intressen. Kategoriserar ingen.
Vilken är din största tillgång enligt andra tror du? - Att jag är knasig.
Favoritmat? - Sparris. Kan äta sparris all the time.
Har du någon kändis du är inspirerad av? - Ohja, många. Mat Devine såklart, och en massa fler som jag inte kommer på just nu. Inte stilmässigt, men personlighetsmässigt.
Tror du på tankens kraft? - Det tror jag inte.
Vart vill du åka på semester nästa gång? - Los Angeles eller Berlin!
Vad är lyx för dig? - Gratis mat ihihihi.


Postat av: Elin Wredh
2012-12-08 - 12:57:45

Hejsan! :D ..
Super fin blogg du har :) ..
Ville bara tipsa om att jag startar upp dagens blogg för första gången i min blogg, och den som blir vinnare första gången kommer att få vara med på min blogg nere vid kategorin länkar men även kommer den synas i inlägg heela veckan som kommer sen också :D ..

Så hoppas du vill vara med :)
Är som sagt första gången :) ..

XoXo

URL: http://elinwredh.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0