Om jag fick drömma

Om jag fick drömma, så skulle jag bo i Los Angeles, och på något vis så skulle alla mina vänner och familj också göra det, så jag slapp vara ensam. Jag skulle jobba som receptionist på något glammigt skivbolag och hälsa på snygga musiker varje dag, och jag skulle ha roliga arbetskamrater.
Jag skulle vara kär, gå på takfester och ha fina kläder. Äta middag med vänner mitt i natten.
Jag skulle gå på strandpromenader och krama palmer och hänga runt på Sunset Strip.
Då skulle jag vara lyckligast i världen :)



Postat av: Pauline
2012-12-22 - 18:22:29

tills dess får du nöja dig med visbys strandpromenad. vara arbetslös och hälsa på mig :)

Svar: Visbys strandpromenad duger gott och väl ett tag till!
Corny

URL: http://paulinefriman.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0