Without you is how I disappear

 
Rotade igenom lite lådor och hittade massa skivor. Bland annat My Chemical Romance - The Black Parade.
Köpte den på sommarlovet år 2008, och har nog inte lyssnat på den sedan 2009. 
Men det bästa är ju när man lyssnar på sådan musik som man inte hört på jättelänge, och så kan man alla texter utantill. Det hände mig nyss, när jag lyssnade igenom skivan på stereon (fett retro höhö). Förstår inte ens varför jag slutade lyssna på MCR, förmodligen för att det var uncool och jag ville vara cool.


Postat av: Katja - Säljer Mary Kay produkter
2012-12-22 - 19:34:30

Sv: Tack! God jul på dig med :) Jag vet faktiskt inte.. men en cykel är nog det jag mest vill ha. Du då? :)

Svar: Tack :) Hoppas du får en cykel då! Jag är nog ganska tråkig och önskar mig pengar... Så jag kan köpa kläder ^^
Corny

URL: http://katjasplace.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0