ALLA SOM KLIPPER FILM!




Det är nämligen såhär att jag gjorde en liten videoblogg, och sedan skulle jag klippa ihop den för att sedan ladda upp den här. Jag har inget videoredigerinsprogram, så jag laddade ner Windows Movie Maker, men då kunde jag bara spara filmen i WMM-format, vilket inte fungerade i videofy.me.
Så laddade jag ner något annat program och fick samma resultat, och sedan tröttnade jag.
Så nu måste ni svara, och lära mig!



Postat av: ELINA
2012-02-29 - 19:20:15

Jag själv använder sony vegas 9, eller 10. Har ingen

större koll, hahah. Jag sparar mina videos i mp4.

Det fungerar för youtube iallafall, har ingen

aning om hur det fungerar på videofyme dock D:

Kan ju hjälpa dig lite mer kanske sen när jag fått

tillbaka datorn! Har alla inställningar sparade där :)

Ifall du nu tankar ned sony vegas vill säga :>

Men ah, det går ju självklart att spara sina videos

i många fler format i sony vegas än i windows movie

maker iallafall! Så något borde u fungera.

URL: http://roccam.se


Postat av: Ellen
2012-02-29 - 19:52:08

De går att spara in annat format, eller vad man säger. Under arkiv finns nått som heter spara med eller öppna med tror jag. Jag har lyckats iaf, hade samma problem...

URL: http://flumriders.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0