Helgen!

Kom precis hem från Motala, fyfan vad kallt det är ute! Igår när vi kom hem från Linköping var det -19 :(
Vi skulle egentligen åkt till Ikano på lördagen men lilla Agnes var sjuk, så istället åkte jag och Robin in till skylten på spelning :) Dock hade jag ingen kamera med mig vilket var skittrist, för ljuset var hur bra som helst.
Utan kameran var jag inte så jätteintresserad av banden, så jag och satt med Stephanie och pratade strunt istället.
Vi var hemma strax efter halv 1 haha, och då var vi hungriga så vi gjorde mackor, men jag var så trött att jag nickade till flera gånger med mackan i handen haha!


Agnes fick prova Robins mössa haha! Hur sött som helst!


Två små rådjur gick och åt utanför huset, helt plötsligt hoppar den ena in på trädgården och går runt där och äter haha!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0