Om Top Model Sverige

Jag har precis sett det första avsnittet av Top Model Sverige, och jag är faktiskt ganska chockad.
Fram tills nu trodde jag att modellande handlade om mer än utseendet, att det faktiskt spelade roll hur man betedde sig mot andra människor, men tydligen inte.

Vissa av tjejerna i programmet är så sjukt sliskiga att jag inte orkar med dem! Tänker inte nämna några namn (för det gynnar bara dem positivt) men jag tror att många håller med mig.
Och det momentet då de skulle sätta halsband på tjejen de tyckte hade minst potential tyckte jag var helt sjuk?! Vad är det för sätt? Varför inte sätta halsbanden på den med mest potential? Att sänka någons självförtroende är inte vägen att gå, det vinner man ingenting alls på, så jag tycker det var svinigt av dem att verkligen mana till mobbning.
Det är lite som att läraren skulle säga "peka på den som är sämst i klassen"

Trots detta kommer jag (såklart) fortsätta titta på programmet.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0