Sliten tjej säger hej



Har fått upp spegeln på rummet, så nu kan jag ta egobilder igen!
För övrigt så är jag så sjukt jävla trött! Kom som sagt hem halv 1 igår och somnade mellan 1 och halv 2, så självklart vaknade vi 1 idag.
Har varit seg hela dagen, men lär väl bli aspigg när jag ska lägga mig.


Postat av: sanna ;D
2012-02-06 - 12:02:09

sv; Jo har mått väldigt dåligt, så åt anti-depressiva, och för sömnen. Jag rymde hemifrån när jag var 14, och för att göra en lång historia kort så är jag uppvuxen med alkis föräldrar, och den första tiden jag var placerad så fick jag ingen hjälp från något håll så det gjorde att det blev mycket värre allting, så jag spydde bland annat upp maten och skolkade jämt och satt och skar mig istället.

Hur kommer det sig att du har mått dåligt? :/

URL: http://handlingar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0