VARNING! för Miss Magic hårfärg

Jag använde mig av denna hårfärgen nu när jag färgade håret mörkrött, och redan nästa dag hade jag en stor torr fläck på nyckelbenet. Jag har smörjt in den varje dag, men den är fortfarande lika stor, röd och irriterande.
Jag har ännu inte kollat upp detta, men jag gissar på att det är färgen som har orsakat det.
Den här hårfärgen kostade 39 kronor på Fyndlagret i Tranås, och det är första gången jag använder den. Har aldrig innan fått några blemmor eller irriterande fläckar av andra hårfärger.

Någon av er som använt er av detta märke? Vad tyckte ni?
Försvinner inte fläcken om en vecka så ska jag kolla upp det, och jag kommer absolut aldrig använda mig av Miss Magic hårfärger igen!


På den här bilden har jag precis smörjt in mig, men som ni ser så är det rött under.


Postat av: Anonym
2012-02-28 - 17:43:26

tack för att du såg det

URL: http://mosansliv.blogg.se/


Postat av: Becka
2014-08-10 - 17:13:37

Detta kommer jättesent, men det står på förpackningen att man ska göra allergitest innan man färgar håret även om man tål andra märken.
Har använt Miss magic i 4 år och aldrig fått några svårigheter ^^

Postat av: Sara (VÄRLDENS STÖRSTA SPN&TVD FAN)
2014-11-04 - 20:50:15

Okej.. jag sitter med en Miss Magic hårfärg i nu... :/

URL: http://sarafallstrom.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0