Överraskningen

Okej, ni var skitdåliga på detdär med att presentera er själva osv. 
ALLA som kommenterade var folk jag redan kände, men skitsamma. Antar att det är så i bloggvärlden, ingen vågar stå för nått och är bara ute efter att få besökare till sin egna blogg, inte lämna en kommentar på någon annans :'D

Men trots det så ska jag avslöja vad jag har tänkt börja med, om någon är intresserad vill säga.
Nämligen....

Det kommer fungera precis som med helgens blogg, men den som vinner kommer få svara på några frågor samt få en bild publicerad här!
Kommer testa det en gång och se hur det går, annars går jag tillbaka till helgens blogg :)

Så, vem tycker jag ska testa detta? 



Postat av: Anonym
2012-01-05 - 17:41:44

kör på

Postat av: Tilly (:
2012-01-05 - 17:55:24

Vore ju kul osådär!

URL: http://cookievirus.blogg.se/


Postat av: Zandras Nya Dagbok
2012-01-05 - 20:24:41

Hej!

Vilken fin blogg!

Intresserad av ett länkbyte?:)

Kram

URL: http://zandrasnyadagbok.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0